سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت دانش، عمل نیکوست . [امام علی علیه السلام]
دردودل
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» صبورباش تاخوش باشی

سلام.حتماتاحالابراتون پیش اومده که نتونیدمطلبتون روازکجاشروع کنید.من هم نمی دونم چه طوری وازکجاشروع کنم که متوجه بشید.

فکرمی کنم سرمنشا تموم اختلافات خانوادگی به خصوص زن وشوهرنبودن صبروتحمله.صبرتوی زندگی مهمترین چیزه که خیلی هاهم بهش توجهی ندارند.اگه مردی که ازسرکارمیادهراتفاقی که براش افتاده روتحمل کنه وبه روی خودش نیاره مطمئن باشیدتوی خونه هم اگه موردی دیدصبرمی کنه وبه خیروخوشی تموم می شه.خانم خونه هم اگه ازدست کسی یاچیزی ناراحته  به روی خودش نیاره تاحداقل خستگی شوهرش تموم بشه بعد.

این ریزه کاری های زندگیه که بایدبیشترازاین بهش توجه کرد.

این روزهاکمترتوی خونه هاصبر وجودداره .چراآمارطلاق این قدرزیادشده.زندگی دنیامگه چقدرارزش داره اصلامگه چقدرطول می کشه که یه چیزهای خیلی بی ارزش روبهونه می کنیم واول اختلافاتمون می شه و...........

شماروبه خداکمی توزندگی تون  صبربه خرج بدید.درسته که اوضاع همه یه جورایی به هم ریخته است.یکی خونه نداره،یکی پول نداره که ازدواج کنه،یکی شغل نداره،یکی عاشق شده و....هرکی یه گرفتاری داره ولی دنیاارزش این رونداره که زندگی قشنگمون روبااین جورچیزهاخرابش کنیم.اگه کمی صبرروچاشنی زندگی کنیم اون وقت می بینیدچه طوری همه کارهادرست می شه.البته توکل هم یه چاشنی های زندگیه.یادمون نره.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » م.یگانه ( چهارشنبه 87/4/12 :: ساعت 8:36 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نتایج
امتحانات
درس وبحث
ازدواج آسان
مهمان
کیک تولد؟؟؟
صبورباش تاخوش باشی
اوقات فراغت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 14
>> مجموع بازدیدها: 94464
» درباره من

دردودل
م.یگانه
نیومدم که هی چیزبنویسم اونم هرچی اومدم گاهی وقتادردودل کنم.ازبوی عشق بگم که چیه....

» آرشیو مطالب
دی ماه 1386
بهمن ماه 1386
اسفندماه1386
فروردین ماه1387
اردیبهشت ماه1387
خردادماه

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
وبلاگ شخصی سیدمحمدانجوی نژاد
همه چیز...
شنگول منگول
دلنوشته های یک مادر
بازمانده تنها
مهدی حیران
مسافرکربلا
نقطه سرخط
مینا
مادرانه
فاطمه زهرا
رسپنا
فرشتگان رنجور
شماها
حرف دل

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان
























» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب